jeje

vad va det jag sa ?!!
det va inte så många som vågade vara ärliga och stå för att dom läser .
jag vet typ 10..
MEN resterande 40, VEM FAN ÄR NI ?
hahahaha men rätt kul ändå att så många tycker att mitt tråkiga liv ä så intressant haha ;)

men jag gillar er mina anonyma vänner haha
ni är så söta med era fina kommentarer, ni är verkligen pålästa om mitt liv !!

ni eller jag borde fan skriva en bok om mitt jätte intressanta liv och ge t den .
det hade fan blivit succe (stavas?) haha :P


själv så ska jag börja göra ve mig nu för att bege mig ner till stan med barnen
dom ska göra hål i öronen ;)
Kellie iaf Kevin är lite velig haha .

hörs senare !!


// Tess ffs¨




Kommentarer
Postat av: Therese

Dom kan ju skriva boken för dom verkar veta mer än vad du själv vet hahaha Iaf enligt dom själva ;P

2010-02-26 @ 12:59:43
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0