imorgon ;)

Jepp som sagt imån blir det utgång ;)
men innan dess så ska jag på möte i stan med försäkringsbolaget ang lägenheten .
nu börjar det äntligen gå frammåt . vill ju flytta hem NU . I miss my home :(

även imån så kommer Micke och lämnar hans 2 byråar, barnen behöver dom för tillfället .
sen ska han även lämna hans (eller min är det egentligen) Säng som jag ska ha här uppe oxå ifall ifall man är fler och sover för det blir ganska trångt och ha 2 barn i en 160 säng haha :P

ska oxå in om några affärer när jag väl är i stan måste shoppa lite kläder, äger ju nte s mycket nu för tiden haha men det blir det snart ändring på igen ;)

Pappa har varit här idag och lämnade min tvätt han så snällt har tvättat till mig och barnen oxå tog han med sig all den skitiga tvätten och ska tvätta den .
min pappa är bäst ever .
bortskämd flicka haha jag erkänner och jag gillar det :P
mina barn är oxå bortskämda och det är så det ska va enligt mig och Micke ;)
barnen ska ha fina saker, jag personligen tycker inte man ska köpa leksaker å dylikt på loppis och sånt nej här handlar vi nytt !!!
men vi alla tycker olika helt klart .


haha ja det va länga han va sur på mig för jag skicka fotona till haggan .
vad vara det i 2 timmar haha han kan inte vara sur på mig :P
han till och med kallade henne för haggan när vi prata om henne haha det måste smitta av sig :D
men men ses imån my love hahaha ;)


... åh jag har hittat 3 tv aparater jag ska köpa till lägenheten .
till storarummet en platt tv 50:a
till sovrummet en platt tv 42:a
och Kevins rum platt tv 32:a
tror dom 3 kommer passa utmärkt i min lägenhet haha ;)

nää nu är det csi sen sängen
så hörs imån ;)


// Tess ffs - The One And Only ;)
FAMILJEN Andersson / Lyrup <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0