idag

idag har jag suttit och kollat saker som ska shoppas till lägenheten ;)
såååååå fint kommer det bli !!
längtar tills vi får flytta hem .



imån blir det äntligen fina naglar på mina händer haha :P


 mitt lilla <3:a busar som vanligt
och mitt mellersta <3:a är i åhus hela veckan (kommer sakna han massor)
tror dock inte det kommer funka så bra så dom kommer säkert få köra hem han haha
men det får vi se hur det blir me de ;)



nää nu ska jag gå å packa ner all vår skit tvätt för den ska hem till pappa imån och tvättas hehe :D
också ska jag hämta min rena tvätt..
skönt å ha en personlig tvättare hahahaha ;)


hörs senare om jag inte är för upptagen mitt hjärta är på väldigt mys humör idag hehe <3



Älskar MIN familj !!!


Hagga jag sa till dig från början att det aldrig kommer bli allvar mellan er,
och vem hade rätt ?


// Tess ffs - The One And Only ;)
Familjen Andersson / Lyrup



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0