hemlis

haha jag har fått veta en ny hemlis idag
hahaha det ska bli kul att se din ledsna min å en massa tårar :P
skadeglädje till max :D




haft en underbar eftermiddag med Johanna <3
vi va även borta i lägenheten å hämta de sista som jag glömt .
nu väntar jag bara på samtalet från försäkringsbolaget .
jag vill ju flytta hem NUUUUUU !!!


nää nu är det tv tittande och mys i soffan <3


hörs sen


// Tess ffs - The One And Only ;)
Andersson / Lyrup



Update: HAHAHAHA KELLIE HAR SUTTIT OCH KRÄNGT I SIG EN HEL PÅSE AHLGRENS BILAR HELT SJÄLV HAHA VÄRSTA GODIS MONSTRET PRECIS SOM SIN PAPPA OCH DOM SNARKAR LIKA DANT OXÅ MÄRKTE JAG OCH MICKE NÄR HAN SOV HÄR SIST HAHA SOM VI LÅG I SÄNGEN Å SKRATTADE FÖR UNGEN HÖRDES HUR HÖGT SOM HELST HAHAHA STACKARS BARN :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0