hahahihihehe

hahaha ja visst det är ju jag som är patetisk, det är inte jag som är i ett förhållande där den andre personen fortfarande träffar sitt ex och massa andra .
hmm undrar vem det är som är patetisk egentligen ???
du tror att du är i ett lyckligt förhållande, men hur kan du vara lycklig när du bara är ett jävla skydds plank ett säkert kort som bara blir utnytjad för du inte lämnar honom ?
han kan göra som han vill för han vet om att du stannar kvar .
och du kallar MIG patetisk HAHAHAHA

SLUTA SNACKA OM DIG SJÄLV FÖRHELVETE !!!

det jag & micke har tillsammans kommer du ALDRIG få, du kommer inte ens komma i närheten .

Micke älskar mig NU när han är tillsammans med dig eller ja tillsammans å tillsammans det går ju att diskutera hahaha :P och han kommer ALLTID älska mig
medans DIG kommer han GLÖMMA på fem röda sekunder !!!
vad är då skillnaden mellan dig å mig ?
JOOO ATT DU KAN ALDrIG MÄTA DIG MED MIG .
så lägg ner för ditt eget bästa .

DU KOMMER FÖRLORA INTE JAG TÄNK PÅ DET DIN 32 ÅRIGA GAMLA SLAMPA !!!!!


over and out

Tess ffs - The One And Only :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0