HAGGAN

det är du som stannar kvar hos honom INTE JAG...
jag har lämnat honom !!
sen att vi fortfarande träffas och har sex det stör inte mig det minsta för det är inte jag som är tillsammans med honom så det är inte mig han är otrogen mot !!
men du accepterar ju allt han gör mot dig så du får ju skylla dig själv lite hahaha :P
Ska jag sluta ha sex med han bara för du är tillsamans med han ?
SKULLE INTE TRO DET HAHA :D
HAR FÖR FAN TILL OCH MED HAFT SEX I DIN LILLA FULA BIL HAHAHA MEN DET GICK ;)


Har nyss varit och lämnat Kevin på dagis, Lillstumpan somnade i vagnen och sover än, hon drömmer till max haha så söt är hon .
ska hämta Kevin halv 2 sen vet jag inte vad som händer, inget kul väder över huvud taget
Träffa Tosse och flabba lite med henne blir det väl på vägen från dagiset, alltid roligt haha ;)


Barnledig hela helgen woho riktigt skönt ska det bli ;)
Men vet inte riktigt vad som händer, nån som vet så hör av er :)

nää nu ska jag göra något vettigt haha
hörs sen


// Tess ffs - The One And Only !!
Andersson / Lyrup






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0