gumman

min anonyma lilla gumma vad roligt att du hör av dig :)
blir ju inte så ofta längre :(
saknar dig och dina otroligt fina kommentarer haha :D

vad jag gör med mitt liv har ingen med att göra !!
om jag går tillbaka till Micke eller om jag går vidare med mitt liv så är det väl fortfarande mitt val ?
ELLER ??
sen har jag aldrig sagt att jag har gjort det, bara för jag skriver att jag älskar min familj eller att jag älskar Micke.. han är en del av min familj och det kommer han alltid att vara, sen vilket fall som helst så kommer han alltid ha en plats i mitt hjärta en del av mig kommer alltid att älska honom och det är inte för hans otroheter utan det är för våra 7 år tillsammans som faktiskt har underbara stunder sen har vi 2 helt fantastiska barn tillsammans som ingen av oss önskar vi inte hade !!

så om du inte förstår det så är det ju du som har problem inte jag !!



Kommentarer
Postat av: Therese

Ohhhh är hon tillbaka igen, då får vi ju hälsa henne välkommen tillbaka ;)

2010-02-23 @ 17:08:53
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0