fortfarande du anonym

du som är så flitig på att kommentera precis som om du är min bästa vän då borde du oxå veta sanningen om mig å micke !!!
Jag har aldrig accepterat något därav att det alltid tog slut, sen att vi blev tillsammans igen och hade det bra ett tag det är sin sak . men det sluta alltid den samma så nej jag har inte varit lika dan .
sen är det inte så lätt att veta ngt när ingen säer något till mig, och ska folk säga något ha bevis då oxå .
Bevis som jag hade nyss när jag skickade en massa bilder till Mickes flickvän om att han sovit här osv . har man bevis kan man göra ngt åt saken och få någon att tro på en men inte annars !!

tänk på det och tänk på vad du skriver !!!



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hehe, nej ;) Men namn är inte bestämt än, så han kallas för Lillebror eller Junior just nu :p

2010-02-18 @ 18:13:49
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0