beslutsångest

haha ja jag har beslutsångest om jag ska bränna ut snabba cash eller se den på datan .
vilket dilemma egentligen haha
det tar ju en evighet å bränna och jag vill ju se den nuuuu haha ;)

idag har det bara varit en riktigt slappe dag vilket har varit riktigt skönt .
de behöver ma ibland
har varit på ett riktigt ret humör haha och det kan nog * intyga för han har fått stå ut med mycke idag tyvärr.. men ibland är det så haha ;)
vilken tur att vi löser allt :P

nu ska snart barnen i säng så jag kan få koppla av ordentligt
det behövs verkligen när man har en sån riktig huligan unge som Kellie .
enda gången hon tar det lugnt är fan när hon sover, så det är riktigt skönt för hon sover 1 gång om dagen i typ 2-3 timmar sen är det full håll igång igen haha ;)
hon är så jävla goo vår älskade dotter <3

och vår älskade Kevin ska åka till vår "sommar" stuga imorgon med eva å co, så han är borta hela veckan ser det ut som . ja om han nu åker och om han inte börjar skrika på kvällarna för blir det problem så får dom köra hem honom för inte fan ska han känna sig tvingad till något han inte vill .


hörs senare eller imån
ha en trevlig Lördagkväll .


Har 8 st bilder från vår lägenheten på Dalhem som är tagna efter branden den 26/1
det är inga bra bilder men man ser lite iaf :D

// Tess ffs - The One And Only ;)
FAMILJEN Andersson / Lyrup <3




Lilla Hallen, dörren in till Klädkammaren .



fotot taget inne ifrån sovrummet .



dörren i sovrummet .



fotot taget inne ifrån sovrummet .



Kellies gunga & säng
+ alla mina nytvättade kläder som låg i en massa ikea kassar .



fotot taget från lilla hallen .



in till storarummet .



in mot köket .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0