<3

Jajamensan då stack Micke precis, han skulle åka och hämta sängen å byråna och lämna dom här ;)
så han kommer när som igen, sen ska han iväg men då skulle han ta med sig Tyson då jag och barnen ska till stan, först möte med försäkringsbolaget.. Hoppas hoppas på bra besked ;) sen blir det systemet å inhandla kvällens alkohol intag haha iaf det som ska drickas innan stan, i stan blir det ju mina älskade redbull vodka ;) efter det ska vi shoppa lite kläder så man är snygg ikväll haha
behövs kanske nte då för jag är ju alltid snygg haha :P

måste in om lägenheten på dalhem sen oxå och bort om pappa
shiiiit jag har verkligen en fullspäckad dag
men ikväll då smäller det brudar då ska vi ha skoj haha ;)

slippa DICKENS för en gångs skull haha :D

Tyvärr kan jag inte skriva vart jag eller vi ska för då har man (M) med sig för jag klarar mig ju inte själv haha men tack för omtanken hjärtat, vet att du älskar mig <3 hahaha


skriver sen ha det bra ;)

Tess ffs


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ja, det blir en svart vagn.. Funkar till allt ;) Svart vagn fast med grått chassit :)

Hade du/ni svårt att komma på namn till Kevin och Kellie? :)



Hoppas att du får en trevlig utgång! Ta en cider eller nåt för mig med ;p

2010-02-19 @ 16:05:57
URL: http://corneliahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0