kalas

yes i helgen har vi haft Kevins kalas så mycket fina leksaker han fick ;)
och Kellie fick en del saker hon oxå ;)
de va ett lyckat kalas iaf och vi hade 2 supernöjda barn som gick och la sig på kvällen..

igår spelade jag & micke bingolotto som vanligt haha och vi VANN !!
sen spelade vi Monopol men där förlorade jag stort haha :(
efteråt så satte vi oss och körde lite på Kevins nya bilbana, skit roligt hahaha :P
man blir ju nästan som ett barn på nytt


Och inte nog med det så har där börjat jobba en HORA i porten sidan om !!!!!


nää nu ska jag kolla klart våra bästa år sen är det dags att börja plugga litta ;)


Älskar min familj <3


// Tess ffs - The One And Only ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0