mys

igår hade vi en riktig myskväll hemma
skulle egentligen ha åkt till doktorn med mitt revben men en fredagskväll på akuten efter lite eftertanke så nej tack hell no !!
vet i tusan vad jag gjort iaf gör iaf ont när jag andas eller rör mig :(
2 dagar nu å de gör fortfarande lika ont så avvaktar till måndag och ser om det blivit bättre då annars blir de vc . men iaf tillbaka till fredagskvällen som enbart tillbringades i soffan med en massa mys å godis ;)
även samma sak idag ;)
åååh vad jag älskar min stoooooora soffa !!

Gick och la barnen innan sen ut i köket för att rymma upp där lite så hör jag att det är någon som är uppe och går, trodde att de va Kevin men nej nej in stampandes i köket kommer Kellie haha då har den lilla huliganen klättrat ur sin spjälsäng, så där kom hon skit glad å trodde att hon skulle få vara uppe haha trodde hon ja :D
så nu är det nog bud på att låta hon sova i sin egna stora säng istället .

hoppas på fint väder imorgon så vi kan hitta på något med barnen ;)
busfabriken kanske ? lr någon lekplats nån stans.. beror på deras pappa haha det är ju han som får agera lekfarbror då jag har för ont för sånt haha :D
och mår jag bättre imån så blir det även hem till Tosse på kalas <3

nej nu blir det en cigg sen hopp i säng med se & hör haha

ha en underbar lördagkväll alla för det har jag haft & ska fortsätta ha det oxå :P


// Tess ffs



Tyson min älskade lilla gangster !!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0