herregud

amen hallå vad är det NI/DU inte fattar ?
ska ni vara tuffa å kommentera va då lika tuffa och skriv ERT NAMN oxå !!
men NEJ det vågar ni/du inte för ni är ju så jävla fega :D
så undra vem det är som skrattar åt vem egentligen ?

vad vet du/ni om MITT liv ?
seriöst ?
vet ni över huvud taget ett skit om det ?


sen det där som jag skrev om blond & blåögd mena jag inte som de DU trodde
utan mena en patetisk jävla person som är BLOND & BLÅÖGD
du vet hårfärg & ögonfärg :P


HAR DU/NI NÅGOT PÅ HJÄRTAT RING MIG DÅ ISTÄLLET MEN DET VÅGAR NI INTE HAHAHA :O
0735-710471
VARSÅGOD

jag står för vad jag tycker, tänker & framför allt vad jag säger !!!!



Tjingeling ffs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0