helgen ;)

nu är helgen snart slut å den har varit underbar ;)
I Fredags så cykla vi till kolonin å spendera kvällen där, super mysigt å varmt va det..
sen hem å la kellie så la jag å kevin oss i soffan å kollade wallander .

Igår va en regnig jävla dag :(
barnen blev hämtade å då började alkohol intaget flöda haha :D
tosse kom och höll mig sällskap tills jag skulle iväg snacka skit röka dricka öl/cider mmm gott ;)
sen kom syrran å hämtade mig skulle ju ner till svalöv på grillparty
ååååhh jävlar vad gott de va med grillad fläskfile med tillbehör å en jädrans massa cider till det haha .
kom hem 7 imorse gick ut med hunden sen cykla jag hem till pappa där kellie va, kevin kom strax efter mig !!

nu har vi nyss kommit hem från pappa så Kellie är lagd för sin middagsvila å jag å kevin ska kolla lite tv innan jag ska påbörja dagens syslor haha som idag mest består av plugg faktiskt :P

nää hörs sen
Älskar min familj & mina vänner mest ♥

// Tess ffs - The one and only ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0