trött jag blir

trött jag blir på allt jävla skit som händer nu för tiden !!!

palla liksom !!!!!!!!!!!!

väx upp för helvete !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MOGNA !!!



har iallafall varit några härliga dagar med mycket SOL
och vi har bara varit ute ute ute ;)
GOTT
barnen har lekt som aldrig förr och Kellie har nog käkat upp en hel jävla sandlåda haha
hon är makalös den ungen på att stoppa allt i munnen !!

blir inte att vi flyttar denna helgen utan nästa ;)
så himla skoj & skönt ska det bli att äntligen få komma HEM !!
inreda allt på nytt, shoppa & göra i ordning ;)

ska fixa barnvakt så man kan va där borta och fixa i lugn & ro
så man blir klar snabbt !!

soffan & sängen ska äntligen hämtas imorgon ;)


är bara en sak som jag väntar på som jag är i väldigt stort behov av
(men det har ni ej med att göra :P)


nää nu ska jag fixa annat, typ mat till min kära familj <3
sen ska ungarna i säng .


// Tess ffs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0