Tisdag

hmm ja vart ska man börja ? haha händer så mycket hela tiden :P

igår hade vi ingenting att göra så Kevin bestämde att vi skulle åka båten till Danmark, ringde pappa/morfar och sa till han att han skulle åka med oss och så klart det gjirde han ;)
tog bussen ner till knutan träffade söta Mimi E & hennes lilla Familj på bussen <3
sen upp och köpte biljett å på båten, barnen sprang runder där inne som 2 galna höns haha
dom tyckte det va jätte roligt att stå vid fönsterna å titta ut på havet

gick av båten och gick bort och köpte glass, åh den glassen i just den glass affären är ju bara så himla god haha ;) satte oss på det lilla torget och åt upp vår glass sen gick vi tillbaka till båtrna för att åka hem haha snabb visit i danmark men de gör inget allt för mina barn ;)
godis blev det oxå handlat en hel del på båten, fy vad dyrt det är egentligen :D

åkte hem till pappa och spenderade eftermiddagen där hemma med honom, barnen busade som aldrig förr med morfar och hade jätte roligt !!!
Kevin ville stanna kvar hos morfar och sova där men de gick ju inte då han skulle jobba idag :S

sen blev det att gå hem å kolla Johan Falk och snyggingen Frank Wagner (Johan Kinnaman)

Idag blev det dagis igen för barnen och som alltid sola för mig när barnen är på dagis ;)

Nää nu ska jag slänga in mina barn i sängen sen är det dags för DH !!!


Have a nice evening


// Tess ffs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0