nyheter ;)

Ååååh idag är jag glad hehe :D
Hbg hem ringde i eftermiddags och sa att VI kunde flytta hem nu till den 19:e april trodde dom att dom skulle vara klara till ;)))))))))
wiiihoo vilken bra nyhet !!
som vi saknar vårt hem, vill ju inget annat än och flytta hem ;)

dom sa även att Kevins rum gick inte att sanera så de blir nya tapeter där oxå, så ska ner till stan och välja det imån .

På tisdag ska jag träffa min värd på hbg hem (Mikaela) för att välja ny spis till lägenheten, med häll ÄNTLIGEN haha :P

det enda tråkiga när vi flyttar hem är att skruva ihopa allt som är köpt å så men som tur är så ska jag fan inte göra ett skit av de haha :D
det får HAN fixa ;)


Kellie min prickiga lilla fis tålde inte pencilinen hon gick på mot Urinvägsinfektion så gårdagen spenderades uppe på sjukhuset :(
hon ser hemsk ut stackaren !!
där finns nog inte ett enda ställe på hennes kropp som inte är täckt av en RÖD PRICK !!!
hon har fan prickar ÖVERALLT :(
men som tur är så är man fan läkare själv och fattar lite (läs mycket) bättre själv än vissa doktorer i denna stad .
blir så fruktansvärt ARG alltså .
gick med henne till VC igår (onsdag) pga prickarna, fick träffa samma läkare som skrev ut penecilinen mot UVI:n och hon bara kollar på ungen och säger, jag vet inte vad det är men hon ska fortsätta på sin medecin och blir det värre kom tillbaka !!!!
INGA prover INGENTING tog dom på henne .
Jo men ellerhur nej nej Jag ger mig inte så lätt .
hon somna när hon kom hem eter hon vaknar kämpade jag i 1½ timme med att få ett urinprov av henne efter många om och men så kissa hon och vi kunde åka upp till sjukhuset !!
Läkaren på barnakuten sa att de måste vara en allergisk reaktion av penecilinen, inte säkert men troligtvis..
och vi skulle sluta med medecinen !!
då säger jag att läkaren på vc sa jag skulle fortsätta, läkaren bara.. det ska du absolut INTE göra då de kan vara livsfarligt att gå på en penecilinkur man inte tåler !!!

Efter Kevins hjärnhinne inflammation då vi blev hem skickade 2 gånger innan dom tog mig på allvar har jag lärt mig att får man negativa besked av läkare så som att det inte är ngt fel på barnen och dom skickar hem en fast att barnen är sjuka..
JAG GER MIG ALDRIG !!!

har hållt på att förlora min son på grund av en inkompetent läkare
man känner sitt barn bäst själv
man märker på barnen om dom mår dåligt osv .


Nää nu ska jag sluta tråka ut er haha
nu blir de mys med hjärtat <3

ÄLSKAR MINA BARN ÖVER ALLT ANNAT !!!
<3 <3 <3


// Tess ffs - The One And Only ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0