nedräkning

ja nu börjar den stora nedräkningen ;)
Tisdag - Onsdag - Torsdag --> FLYTT !!!!!!!

och har att göra hela veckan oxå ;)
imån blir de till sjukan med Kellie uppföljning av hennes öroninflammation .
Onsdag blir de att träffa söta Emma medans barnen är på dagis ;)
torsdag ska jag ut till Diana och få nya fina naglar igen ;)

måste även bort till mitt förådd en dag oxå och hämta lite flyttkartonger så jag kan börja packa ner alla våra saker i denna längenheten .


Jag & Micke kollade på filmen 2012 igårkväll, riktigt bra va den . måste verkligen ses !!!


nä nu ska jag strax väcka min dotter sen ska vi bort snabbt till ica d-h sen blir de att sätta sig på gården så barnen får leka av sig ;)


ÄLSKAR MIN FAMILJ <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0