mitt i natten ;)

haha sällan jag skriver mitt i natten,
enda gången man har tid knns det som haha ;)

idag har de inte hänt särskillt mycket, va nere i stan en runda med barnen innan så Kevin kunde välja tapet till sitt rum.. vilken tur att han valde blått haha :P
igår sa han att han ville ha gult & grönt, jo men visst.. eller inte !!!

sen har vi varit ute och lekt en runda och bara varit hemma å myst <3

härlig fredag kväll med andra ord !!


.. & Imorgon ärre Lördag och vi har ingenting alls planerat än så länge :D
Han har match så funderar på att lämna barnen hos morfar en timme eller 2 och sticka och sola ;)
det behövs om man säger så då jag ej hunnit sola sen i tisdags :(

nä nu blir det ut med Tyson sen duschen & sängen för annars orkar jag INTE gå upp när mina busungar vaknar och vill leka .

sov gott

// Tess ffs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0