jajajaja

sitter i min fina underbara lägenhet just nu ska strax sova
har varit full håll igång hela dagen lång hehe .
.. & imorgon blir de lika dant, ska även iväg och handla lite till imorgon som vi glömde idag !!

Micke & Carlos har burit burit & åter burit idag.. Duktiiiga grabbar de dära haha :O
dom kan när dom vill då med andra ord .

Dagen började piss som vanligt med en massa lögner men blev sen ganska bra igen men nää den slutar dock piss haha är så trött på detta nu alltså !!!!

sitter med var sin data i sängen och bara gör allt för att störa varandra höhöhöhö :D


men iallafall fyyy vad fint här blev i lägenheten och ännu finare blir de sen när allt kommit på plats ;)
efter 3 månader är vi äntligen hemma igen .

Kellie är hos sin bästis Johanna och myser med henne och lever jävel haha så hon kommer hem imån igen då pallar inte johannas nerver längre haha nää skoja bara :P
& Kevin är hos micke&eva och där är han i 7:e himlen för han får fan göra exakt vad han vill utav dom :/ bortskämda ungar haha !!

är så glad över att ha så underbara vänner som jag har <3 ni är guld värda verkligen !!

resten går som i en fucking berg och dal bana, och jag hatar det men vad ska man göra :O


nä nu måste jag fan sova så jag kommer upp imån bitti och kan fortsätta här hemma ;)

får se kanske blir utgång imån kväll beror på haha ;))))


Godnatt !!


// Tess ffs - The One And Only <3



Kommentarer
Postat av: Datta

Glad för din/er skull att ni äntligen fått komma hem igen!!! Måste kännas underbart!

Hoppas resten också löser sej för dej gumman <3

2010-04-27 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0