What a night !!

Ja verkligen.. vilken natt vi hade natten som va nu :(
Jag & Micke gick å la oss och skulle kolla på film, 10 min in i filmen kommer Kevin in stampande till oss och han va så charmig när han la sig där mellan oss så man hade ju inte hjärta till att säga till han att gå in och lägga sig i sin säng igen utan han fick ligga kvar.. 3 st i sängen är ju ingen fara hehe :P
5 min senare så slog Kellie upp sina stora blå och trodde det va morgon :(
hmm tur Tyson INTE sover i sängen för då hade vi nog fått kasta ut Micke på soffan haha :P
Kellie va pigg som fan men efter typ 1 timme så däckade både hon och jag i sängen så Micke fick lägga över henne i sin säng.. ;) Tur vi INTE har fler barn för hur fan skulle vi då fått plats i sängen hahahah :D

gick upp tidigt för att lämna Kevin på dagis sen gick jag raka vägen hem och somnade igen..
det behövdes verkligen om jag säger så .

Idag har vi inte gjort allt för mycket, varit hemma och myst, träffat Johanna en runda men bara tagit det allmänt lugnt :) Imorgon åker Kevin på en liten semester och kommer hem på söndag.. och Johanna skulle antagligen ta Kellie på Fredag så då är vi barnlediga men blir nog lugnt i helgen ska ju ut nästa helg för då är det feeeeest haha ;) mmm finns det något godare att dricvka än redbull vodka ?!!

Nää nu skriker min lilla tös från sovrummet ha de nice :P

hahahaha har du fattat nu att du inte ska kommentera längre eller :P :P :P :P :P
och om du tror att det är till DIG så har du FEL :D

xoxo
Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0