svin influensan

ja jag har säkert fått svin influensan hehe jag är SJUK :(
och ja jag tycker jätte synd om mig själv .
Blir som ett litet barn när jag är sjuk .
som tur är så har jag fått medicin av Johanna - Tack mitt hjärta <3
ändå tur man fick det nu och inte när vi ska åka...
bara 19 dagar kvar tralla lala laa ;)

Nää nu ska jag lägga mig på soffan med min dotter och vila och vänta på Micke ska komma hem ;)
så ska vi ha mys kväll ikväll vi 3 bara Kevin som fattas så är vi helt kompletta

På Fredag är det FEST haha :P

Nää skriver mer sen . ha det . ska radera lite nu innan jag loggar ut höhöhöhö :D

ÄLSKAR MIIIN MAN & VÅRA 2 HELT UNDERBARA BARN ÖVER ALLT ANNAT <3


xoxo
Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0