Snaaaaaaaart

Snart är det party som gäller haha :P
1 hel vecka haha
Imorogn åker vi woohoo
blir hämtade här på dalhem runt 1 tiden, planet går 17.10
tänk på mig vid den tiden för då kommer jag vara ett jävla nervvrak haha :(

håller på att packa för fullt, fan vad mycket man behöver ha med sig :(
fan våra 2 väskor räcker INTE kan jag ju säga..
tur Johanna har plats i sin väska till våra saker med :)

Håller även på att stor städa så har egentligen INTE tid att sitta här men lite får man ju uppdatera .
Pappa kommer sen oxå så ska vi gå å hämta ut vårt nya modem på posten .

skriver ikväll eller imorogn innan vi åker har liksom en skrikig liten Kellie som inte vill som jag vill <3


xoxo


Kommentarer
Postat av: Daniella

ha så kul på resan:)

2009-09-30 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0