Regnig Lördag

mmm jävla skit lördag, regnar blåser värre än i en tornado :(
och jag sitter hemma haha men det är ganska skönt det med med tanke på att jag varit ute dom 3 senaste helgerna + ska ut dom 2 kommande ;) skojit skojit haha :P

Nää nu vakna min lilla loppa så ska somna henne igen
skriver kanske mer sen :P

xoxo


Update:

så nu sover loppan gott igen.. det är skönt nu när hon börjat med napp, bara in med nappen å klappa henne lätt så somnar hon om ganska snabbt igen ;)

Jag & Johanna ska beställa till resan 1 st vodka bag in box 3 l, 1 st flaska turkisk och kanske något mer som ska stå på vår plats i planet å vänta på oss till ner resan hehe.. de borde vi ju klara oss med på den veckan ;)
annars får man ju allt köpa resten där nere .
men det va ju riktigt billigt att handla på airshoppen
ska även köpa en uv dräkt till loppan å en uv mössa, dom är riktigt skit fula men vad gör man inte för att dom små inte ska bränna sig..
visst kommer hon inte behöva ha den alltid hon har ju sina söta små bekini byxor oxå juu .
man får ju smörja skf 50 oxå så det ska nog inte vara någon fara :P
en annan ska ju ligga å steka sig med sin olja hehe ;)
och cigg ska handlas å även kläder ska shoppas
gud vad jag älskar att vara utomlands & jag längtar som fan nuuu
bara 24 dagar kvar

i Tisdags va jag & micke med Kevin på 2½-3 års kontrollen på bvc och allt gick kanon ingenting att klaga på förutom hans vikt hehe mini man väger ju bara 12 kg men det tycker dock inte vi är för lite
men men han äter på så han går sakta men säkert upp i vikt i sin egen takt
ska tillbaka i december !!

Nää nu blir det film i detta huset :P

kommentarerna är VÄCK haha skriv INTE mer !!


ÄLSKAR MIN MAN & VÅRA 2 HELT UNDERBARA BARN
mammas & pappas ALLT är dom, det BÄSTA som hänt OSS så är det bara !!!!!


Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0