Onsdag 15 dagar kvar ;)

så här ser min dag ut idag
kolla våra bästa år --> städa förrådet --> hämta Kevin --> Va ute och leka med barnen --> gå och träffa pappa en runda --> äta middag --> mysa med barnen innan läggdags --> sen är de mys i soffan med min man ;)

ja det va typ så som den ser ut i stora drag för där kommer ju alltid något imellan :P

haft en riktigt mysig morgon har inte varit utanför dörren hehe :) har bara legat i sängen å myst med Kellie bellie.. micke tog ut tyson på promenix imorse innan jobb och han va även och lämnade Kevin på dagis så jag har inte behövt göra kungens skit typ :S
Riiiiktiiiigt Niiiiiiiiice ;)


väntar även på Caroline ska komma på besök.. hon har bakat BUDAPEST wiiihooo mmm gottit :D

nää nu börjar mitt program, hörs sen :P

SOFIE - JAG RINGER DIG LITE SENARE IDAG <3


xoxo
Tess ffs



Kommentarer
Postat av: Daniella

Duktig man du har:)

2009-09-16 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0