ny klippt

Japp det är man hehe klippte de slitna topparna lr ja 5 cm kortare blidde de och jag höll på att få panik haha mitt lååååånga hår :P haha men det är ju fortfarande långt men känns så mycket kortare .

Efter besöket på djursjukhuset så springer tyson runder här med tratt å strumpor och äter antibiotika i väntan på provsvaren . hoppas verkligen det inte är ngt allvarligt !!!

Snuttan ligger och sover i sin säng för tillfället och jag ska släppa ut tyson så han får kissa sen ska jag hoppa in i duschen ska iväg sen å träffa my babygirl Kia ;)

Johanna ska antagligen ha Kellie ikväll får se vad hon säger när hon vaknat hon har ju jobbat inatt så får se om hon orkar..
så vad händer ikväll om vi är barnlediga ?? hmm ingen aning än faktiskt .

igårkväll när kellie somnat så låg jag å älsklingen i soffan å mös <3 och kolla film . Notorious !! riktigt bra film iaf ;)

Nä nu måste jag nog börja sätta igång så jag blir klar idag .

Skriver mer sen och berättar om hur min å kellies date har gått :P


Varför tror du att du vet allt ?? du tror du känner honom bättre än någon annan ?!! efter SNART 7 år så känner jag han fan så mycket bättre än vad du gör/gjorde ska jag säga dig !!! försök få in det i din jävla skalle nån gång . du känner INTE han du vet INTE vem han e . så sluta lägg dig i VÅR FAMILJ !!!!!!!!!!

xoxo
Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0