jävla bihåler

ja fy fan.. jävla bihåler :( fy fan vad ONT det gör
men som tur är så käkar jag Kåvepenin :)
Micke va precis iväg och fixa värk tabletter till mig då jag käkat upp dom som fanns här hemma =/
Tur Kellie är så liten så hon sover en del för som vi har sovit hon å jag idag istället, hehe..
skönt som fan !!

Imorogn kommer VÅR älskade son hem efter hans mini semester på 5 dagar.. som vi har saknat honom :(

man saknar sina barn när dom är borta men det är ändån rätt skönt på samma gång hehe :D

vilken tur att våra barn växer upp med både sin mamma och sin pappa !!
Tycker det är dåligt av föräldern å skit synd om barnet när man tar väck han/hon från sin andra förälder..
då har man fan ingen hjärna alls . man tänker enbart på sig själv och inte på barnet i fråga .
Tar du åt dig så skyll dig själv det skiter jag i, MIN blogg jag skriver precis vad fan jag själv vill.. sluta läs om det inte passar !!


Kevin & Kellie & Tyson - Mamma & Pappa älskar ER mest på denna jord.. NI är vårat ALLT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0