...

Barnen sover så nu ärre mys i soffan ;)

idag har de inte hänt så mycke.. innan idag så kom Fäldt Caroline & söta Casper på besök
trevligt trevligt
och barnen hade det kul :S

nu vill jag ha mig en cykel, min gamla försvann ju så nu får vi köpa ny haha
jag älskar å cykla.. ska bara köpa nya sitsar oxå ;)

detta är vad som händer framöver -

Lördag - till stan & fotografera barnen, kanske 25 års fest på kvällen .
Söndag - har jag lovat Kevin vi ska äta pizza på pizzerian sen bara va ute & leka .
Måndag - växla pengar till resan & lämna in vagnen på lagning .
Tisdag - packning packning packning .
Onsdag - bara massa mys med Mannen min ;)
Torsdag - DÅ ÅKER VI !!

ska även träffa Johanna nån dag fast det är inte bestämt än vilken och även Caroline för vi ska baka haha ;)

nää nu ska jag lägga mig i soffan igen å kolla film

ha det gött
hörs imån :D

xoxo


Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0