29 September

Grattis Diana & Amadeus på födelsedagen <3


Tisdag idag, Onsdag imorgon, sen Torsdag och vi ÅKER :P
Nu börjar min flygrädsla smyga sig på och det är fruktansvärt ska jag säga .
Har såna mardrömmar om denna flygningen :(
usch å fy vad jobbigt detta är !!

Syrran kommer strax så ska vi gå å hämta vagnen som jag lämna in på lagning igår för byte av bakaxel så hjulen inte ska vara så lösa längre.. så nu kan jag ta med min älskade vagn på resan haha ;)
min ROSA vagn haha gud vad jag ÄLSKAR ROSA !!!

sen halv 4-4 kommer pappa och lämnar våra resväskor så jag kan börja packa .

nää nu har jag viktigare saker för mig än att sitta här
hörs å ses

xoxo

Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0