Städ & tvätt

Igår gjorde Micke negerbullar till oss ;)
riktigt jävla gott kan jag säga haha som vi har krängt :S

Vi har även spelat nintendo wii mario cart och som JAG äger hahahaha :P
om man bortser från dom jävla ballongerna för det är jag riktigt kass på haha .

idag händer inte allt för mycket faktiskt ska tvätta 18-22
ska även ut i köket nu å ta disken och kevin ska dammsuga, det är väl bra när barnen vill hjälpa till att städa haha :D

Imorgon ska jag till frisören min kära kusin Malin och göra ve håret ;)

på kvällen ska jag UT fan å med haha :P


Nää skriver mer sen här är ju snart kalabalik <-- stavas ? för barnen bråkar.. kellie leker med något så kommer snälla storebror och tar det sen slutar det med att båda skriker !!

xoxo

Tess ffs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0