Fredag

japp nu är denna fredagen snart slut
imorgon blir de julbort på båtarna ;)

blir bara Kellie som ska med så man kan koppla av lite hehe man får ju inte en lugn stund när kevin sätter igång men han ska till morfar så han kommer ju ha lika roligt där med 30 kg godis å sånt dära haha :D


Båda barnen sover så jag ska ta mig en snabb dusch sen hälla upp mig en stor GROGG å bänka mig framför tv:n å csi miami som börjar om 20 min .



Och DU kan ju fortsätta kommentera på facebook haha patetiska jävla människa :P
du fattar inte att ingen vill ha något med dig att göra
största SNOKAREN & SKITSNACKAREN i sverige fan, du är PINSAM !!!!


ÄLSKAR MIIIIIIIIIIIN FAMILJ



Kevin & Kellie - INGEN kan ta er plats.. MAMMA & PAPPA ÄLSKAR ER ÖVER ALLT ANNAT <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0