Torsdag 12/3

Ja klockan är ju över 12 lr 24 nu så nu är det ju torsdag den 12:e, alltså har jag bara 15 dagar kvar till BF ;)
Men sen å andra sidan varför går man å hänger upp sig på ett datum å verkligen längtar till just den dagen ?
Bebis kommer ju när den själv vill å inte för att man fått ett datum på UL .
När man blir gravid så det enda du väntar på är att få mage å känna bebisen sparka men sen när du väl fått den där magen så tycker man bara det är så extremt jobbigt, för det är det visst det är mysigt oxå men fan inte när man knappt kan sitta stå lr ligga normalt .
jaja nog klagat om detta haha :P

På lördag ska jag å Kevin på kalas, till min kusin som fyller år, ska bli skoj att träffa lite släkt å så ;)
Sen på tisdag så fyller min andra underbara kusin Maliiin 21 år, hmm var fan har tiden tagit vägen egentligen ? jag kommer ihåg hon å syrran när dom va typ 3 år lr nåt i Italien går som 2 spända skitungar å spottar på gatan :D men nää detta året fyller fan både Malin å Syrran 21 år !!
Och själv blir man 24 till sommaren å då jävlar i det ska jag fixa barnvakt för då är det fan dags för fest ;) haha..
och den 25:e fyller ju min systers pappa år, alla fyller fan år i Mars :S

Så ingen bebis får lov att komma på lördag, den 17:e eller den 25:e.. för det är fan deras dagar å då vill ju inte jag föda barn precis haha :P så då får jag fan knipa igen !!!

Och jag har varit riktigt duktig fan, har kommit upp nu varje morgon så Kevin har varit på dagis nu hela veckan . Han verkligen älskar sitt dagis å skönt är väl det .
Imorgon när jag hämtar han kl 12 så ska vi ha utvecklingssamtal oxå så hoppas dom bara har positiva saker att säga.. ja dom kommer nog klaga över att jag är så dålig på att ringa när Kevin inte kommer men vafan på morgonen då sover jag när jag vet att vi inte ska upp inte fan ställer jag klockan bara för att ringa till dagis å säga att han inte kommer, det gör jag när jag vaknat jag ringer när jag har tid helt enkelt !!!!

Som Kevin har börjat prata nu, riktigt roligt att höra att han tar efter orden man själv säger så snart är man väl så illa tvungen att verkligen tänka efter först innan man öppnar käften haha :S

Nää nu ska jag krypa ner i min helt underbart sköna säng å kolla lite tv sen sooooova !!

Ses imorgon Tosse Bossse Bus <3 tvättstugan kl 2 haha så tar vi en cigg mellan varven där ;)


Näää godnatt på er
Älskar min familj & mina vänner <3

// Tess ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0