Så jaa :D

Nu är klockan snart 12 å det är dags för utvecklingssamtal på dagis :D haha..
Som tur är så har jag turen att det inte är med hans ena fröken M för hon är inte riktigt klok, ellerhur Tosse ?!!
Nää men det kommer säkert gå bra !!

När vi har varit där så ska vi hem å sortera tvätten å ta tag i lite städning hade jag tänkt mig.. Måste aktivera lillkillen så han inte somnar i och med han ej hinner sova middag då vi ska börja tvätta kl 2 så han får fan å me vara med å städa, som tur är så älskar han att dammsuga haha så det kan han gott få göra ;)
Måste ta tag i städningen nu så här är rent till bebisen kommer så man slipper stå med det då :S
Har redan gjort en riktigt stor städning på Badrummet, och Kevvans rum är där bara golven kvar så det är väl rätt så skönt faktiskt .
sen ska jag ju bara vänta tills Micke kört iväg med baren så man får ut de skitet här ifrån oxå .
Måste ta uterummet oxå, det har blivit en riktig dumpningsplats på sista tiden haha så får börja göra iordning där nu så man kan börja röka där ute igen nu när varmen börjar komma !!

Nää om jag ska ta å cykla bort till dagis å få det överstökat ;)

Snart ses vi Tosse Bus <3

-love-

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu tvättar vi som faaaaaen :P Duktiga vi är :) Vi behöver inga män för att överleva ;)

Puss <3

2009-03-12 @ 14:37:52
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0