Ooooont =/

Fy vilken natt jag hade nu den som va =/ började igår kväll med en massa sammandragningar och natten va fan värst hade så jävla mycket förverkar så det kändes som jag skulle dö.. men som tur är försvann det i eftermiddags !!

Dagen idag har det inte hänt så mycket, tråkigt väder så har bara varit hemma och myst en massa.. va iofs på maxi en runda innan oxå med pappa, va tvungen att köpa blöjor.. är så dålig på det för att ist för att köpa tidigare så man har hemma så väntar jag till sista sekunden då man bara har 2 blöjor kvar hemma å är så illa tvungen att sticka å handla oavsett väder haha.. men fick med oss litta lösgodis hem så det räddar ju kvällen iaf :D

Igår va ju Kevin med min moster å dom i Åhus så då passa jag på att göra i ordning här hemma litta, la in alla bebisens kläder i dens garderob, tömde skötbordet som stod på Kevins rum å flytta in det till sovrummet så man slipper springa in på Lillemans rum mitt i natten för att byta blöja, sen så gjorde jag i ordning på Kevins rum vilket va helt jävla onödigt för han hann inte ens vara hemma 5 min förrän han hade stökat ner där igen haha busunge till max ;)
Sen så gjorde jag ve bilbarnstolen i med inlägget i den å så så den passar bättre till bebisen, jag skrev ner på en lapp allt som ska med till förlossningen, så nu är det bara packa ner allt i en väska sen är nog allt färdigt å klart till vår bebis ska anlända BF om 20 dagar ;) läääängtar ju inte alls mkt nu juu haha !!

Saknar mina vänner fan, känns som tiden bara springer iväg å jag har varken tid att höra av mig till dom eller att träffa dom =/ suger lite men det blir väl bättre på den fronten med får jag hoppas ;) Älskar er iaf  <3

Nää nu ska jag se slutet av min film . Ha en fortsatt trevlig Fredagskväll ;)

Puss & Kram // Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej du ska inte var arg på mig gumman ;)

Inte mkt alls, vaknade för typ en halv timme sen av att Casper ville upp :P Sj då ?

Ska jag göra :) Puss <3

2009-03-07 @ 07:24:01
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Therese

Aj fy fan :S

Ingen aning alls faktiskt :P Sjdå ?

Puss <3

2009-03-07 @ 14:16:05
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha nu ska du inte vara så negativ :P

Ja det är han med :)

Ja precis, det är JAG som haft tur ;)

Puss <3 Miss you to !!!

2009-03-08 @ 21:49:07
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Therese

Gött då hoppas vi att du har tryckt ut den lille/lilla tills dess så du med kan njuta av lite god dricka ;)

2009-03-10 @ 18:22:48
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0