Onsdag 4 Mars

Ja det är fan redan onsdagen den 4 mars.. hmm vart tar tiden vägen ? Men ganska skönt de går så fort nu, så nu har man bara 23 dagar kvar ;) och jag har sånna sammandragningar så det är inte klokt alltså !!!
Jag har fortfarande inte fått tummarna loss att rensa å flytta skötbordet haha sån lat e man hela tiden, men det är oxå det enda som är kvar att fixa till bebisen ;) eller ja jag ska bara lägga i inläggen i bilbarnstolen oxå men de tar ju 2 sek .

Har precis varit ute en runda med Kevin & Tyson, ganska skönt väder faktiskt för en gångs skull .
Måste dammsuga å plocka undan här lite idag oxå, får se hur de går med den saken haha brukar ju alltid somna så de blir aldrig ngn städning men jag måste verkligen, men i och för sig så kan jag ta de imorgon oxå när Kevin ändå ska med min Moster å dom till Åhus över dagen så kanske lite bättre å ta de då när man är ensam hemma för inte världens lättaste att städa med en busig 2 åring dansandes runt benen haha :D

Ska iväg och möta pappa sen kl 3 på drottninghög måste köpa nya halsbrännetabletter, bad han köpa till mig igår LINK dom som jag alltid haft, men då hade tydligen hon i kassan sagt att va jag gravid så va de bättre med dessa åsså ger hon honom GAVISKON eller vad dom heter jävligt äckliga tabletter å jag vakna stup i kvarten i natt å hade halsbränna till max, tog nog allt som allt 12-15 tabletter för att klara natten, och av Linken räcker det med 1-2 för att kunna sova hela natten . så nu ska jag fan handla mina älskade Link så jag kan få sova igen haha, tur denna graviditeten snart är över så jag slipper denna halsbränna, undrar om bebis har mycket hår ?!!

Nää nu ska jag ut å ge Kevvan lite lunch sen ska han vila ett tag innan vi ska iväg ;)

Älskar min  familj & mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0