Vilket kämpande =/

Kommer ta ett tag å skriva detta för jag kämpar för fullt med att få Kevin att somna =/
det är inte det lättaste kan jag lova .
han springer upp å jag går in med han igen och så vidare å vidare,
har bara hållt på sen kl 8 å nu är hon 11 hur fan orkar han ?
han är ju jätte trött men vägrar somna hmm .
Man mår ju inte bra själv heller av att ha de såhär, när ens barn är helt förtvivlad å hysteriskt av att gå å lägga sig i sin säng själv . men vad ska man göra ???
Jag brukar faktiskt lägga mig hos han först i iaf 1 timme å somnar han inte då, då går jag upp och då börjar helvetet sakta men säkert eller egentligen rätt fort typ direkt =/
jag vet inte om det är fel av mig att lägga mig där hos han från början men vill ju ge han en chans att somna .

jaja nog om detta !!

Gårdagen spenderades nere i hålan på badet med ungarna å min pappa,
det va jätte härligt å färg fick jag på min bleka kropp haha :S
Kevin bada som aldrig förr han är ju ett riktigt vattendjur hehe,
och Kellie bada oxå en stund å de tyckte hon verkligen om ;)

Idag har de varit lika underbart väder har dock inte varit å badat idag för skulle va på möte i stan kl 2 så tyckte inte de va lönt att dra dit varken innan lr efter .
När vi kom hem åt vi lite middag sen begav vi oss ut till Gubba å mötte Tosse Johanna Casper & Jonas satt där ett tag å snacka å röka lite å Kellie fick träffa sin bästis Johanna oxå juu ;)

..& imorgon blir det badet med Tosse å barnen, Johanna skulle oxå med innan hon ska iväg å jobba ;)
Ska bli kul faktiskt, så mysigt att bara ligga där nere å se barnen springa runt å leka å bada !!
Blir väl att vi drar runt 10 tiden så man får ut så mycket som möjligt av dagen .

Och Nästa vecka ska Kellie till sin bästis Johanna å va hos henne ett tag för Johanna ska hjälpa mig att få stumpan att vänja sig vid flaskan ;) jag har verkligen inte tålamodet till att kämpa med det så min goda vän J är så snäll å ställer upp å hjälper till . Det som känns bäst är att jag behöver verkligen inte oroa mig för min stumpa
för J har så god hand om henne å Kellie verkligen älskar den tjejen så det är jätte skönt <3<3<3

Glad att jag träffat 2 så underbara tjejer som Tosse & Johanna <3

Nää nu ska jag fortsätta kämpa med min son sen är det snart dagt för sängen
så man kommer upp imorgon bitti ;)

..& till dig som lämna den anonyma kommentaren i mitt förra inlägg
- Tack så mycket för svaret !!


Take care my friends ;)

Puss & Kram
// Tess ffs


Älskar min familj & mina vänner <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi vi ska nog lyckas få flaskan att bli rolig igen nästa vecka :) Å så får jag ju mysa med bebis, den allra bästa av dem alla oxå ju! Min bästis :D:D E lika glad för att vi har träffats gumman!! Inte en tråkig stund med dig har man :)



Hoppas du fick kevin att somna sen igår

pusssssss <3<3<3

2009-06-25 @ 09:24:09
Postat av: Tosse

<3

2009-06-28 @ 01:58:48
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0