Ooooooont !!

Ja de e bara förnamnet haha har så jävla ont i mina fötter..
tog bussen till stan 17.00 hoppa av på konserthuset gick istan lite å så,
tog en runda i norra hamnet och åt en glass å titta på båtarna,
bort till gröningen å kolla vattnet från bryggan stannade till så Kevin fick leka lite på lekplatsen oxå ;)
traskade vidare bort mot Viking för att möta upp Micke som va på dart turnering där
stod där ett tag å snackade lite sen tog jag min vagn å gick vidare
visste om att Malin jobbade på konsum så gick upp där och sa hej till henne
va så varm å svettig så orkade inte sitta på en äcklig buss hem dum som jag va så tänkte jag vafan
det kan ju va skönt och promenera hem
Jag som inte hade gått någonting alls på hela dagen :D
som sagt så började vi vår varma men då väldigt sköna promenix hem 19.45 lämnade vi högaborg
när vi kommit en liten bit övanför jönköpingsgatan så träffa vi på söta Vera som skulle å jobba så stod å snacka med henne ett tag, alltid lika kul att träffa henne ;)
sen går vi in bland radhusen på husensjö så framme vid tyringegatan tror jag de heter så stöter vi på Annika, martin & tobbes mamma.. hon va ute å skulle rasta hundarna så där fastnade vi ett tag =)
När vi sen börja gå därifrån så började mina fötter värka nåt så in i helvete men de va ju bara till att traska på :S
När vi kom innanför dörren här hemma va kl 23.10 och då kunde jag knappt gå så ont jag hade, haltade med vänstra benet haha.. riktigt skönt å komma hem men de va faktiskt en skön promenad oxå ;)
så 3½ timme ungefär tog vår lilla resa hem, rekord haha :P

Ja de va lite om vår mysiga eftermiddag/kväll ;)

Nu ska jag strax gå å lägga mig och hoppas man vaknar till solsken så vi kan gå och bada <3

Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0