Mitt i natten ;)

Hmm ja här sitter jag mitt i natten ;)
ska dock gå å lägga mig snart, bara duscha först !!

Idag har de varit riktigt trevligt å skönt väder så vi har varit ute en del faktiskt :S
Först va vi ute så Kevin kunde cykla på sin älskade cykel
sen satt jag micke å baby L på baksidan så körde Kevin runder här bak med sin bil ;)
Micke har monterat ihop mitt fina vitrinskåp oxå så nu har jag fått väck alla jävla sprit flaskor som stod å samla damm i köket, så nu fattas bara 2 hyllor som ska upp på väggen oxå .
Måste fan börja vända tillbaka dygnet lite iaf kan fan inte fortsätta vara uppe så här länge blir ju fan helt fel på morgonen åsså missar man så mycket av dagen å det är fan inte skoj nu när de ska bli fint väder !!!
Måste även å hälsa på min älskade kusin i hennes nya lägenhet oxå inom snar framtid ;)
Och snart är det dax för dop närmare bestämt den 4/7 ska bli så skoj å fint å god mat mmmmm haha :D
Så måste till stan för att shoppa kläder till mig själv å Kevin ska hitta kostym till han men vet ej om jag ska ha vit lr svart ??? någon som har svaret på de eller ?!!!
Nää jag får väl la ta å bättra mig med det här å uppdatera oftare :P
Men nu måste jag fan in i duschen så man kommer i säng ngn gång ;)
Ha de bra :P
Godnatt
// Tess ffs

 Älskar Min Familj & Mina Vänner <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

finare med svart =)

inte så viktigt att ha vit i kyrkan längre..

2009-06-24 @ 02:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0