Lördag

Idag är det väldigt knepigt väder, visst det är varmt men solen försvinner hela tiden =/
skulle egentligen gått ner på badet idag med pappa
men bestämde mig för att strunta i det när jag såg alla molnen på himlen =/
men nu verkar det vara finare väder men nu pallar jag inte haha
funderar på att åka ner till stan en runda sen å gå lite i hamnen å gröningen .
ja om vädret håller i sig å inte alla jävla molnen kommer tillbaka :S

Har nyss sovit 1 timme på soffan för fy fan vad trött jag var, gick ju inte å la mig förrens kl 4 å vakna 9.30
jag höll på inatt med att hänga tvätt, starta en maskin disk, plocka undan i köket, samla ihopa alla räkningar och gick å små plocka lite å sånt ;)



Nä nu ska jag göra ve mig iaf så man får ut lite av denna dagen ;)

Ses å hörs !!


Tess ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0