Grill premiär haha



Ja de har jag haft idag haha..
självklart är det inte första gången VI grillar i år,
men det va första gången JAG grillade och Micke titta på haha :S
Fy fan vilket jobb å varmt va de å de va fan inte det lättaste haha typ allt blev bränt
inte för mycket då alltså för de gick å äta ändån
men ALDRIG mer att jag ska grilla det får fan Micke stå för hädanefter ;)

Har haft en lugn dag idag ute på lekplatsen med min mamma och barnen ;)
hon hade köpt nya fina sandaler till Kevin .
annars har vi bara varit inne å myst, va även ute en stund på baksidan innan ikväll med Micke & Fäldt så Kevin kunde springa runder lite å köra sin bil å lite sånt, fy vad han är duktig med att köra de måste han nog fan ha fått från sin pappa haha för jag vet ju knappt vilken som är gas å broms på en bil :P

Imån om de blir fint väder så ska vi ner till badet med pappa så Kevin får bada å leka
han tycker ju det är så himla skoj =)

Håller på att tvätta oxå men kan bara tvätta 1 maskin till sen är mitt sköljmedel slut så måste köpa nytt imån .

Har precis ätit Jordgubbar med grädde, det är fan skit goooott .

Har även beställt smörgåstårtor till dopet idag, bara tårtorna som oxå ska bokas nu !!

Ska ner till stan på måndag å shoppa kläder till mig själv & kevin .

Alltså jag är nog inte riktigt normal haha, på dagarna är jag så himla slö å lat å drar ut på allt som har med städning att göra men ¨på kvällarna får jag värsta städ rycken haha .

Nää nu ska jag ta en cigg å släppa ut tyson så han får kissa sen ska jag hänga upp min maskin tvätt .


Höres senare eller imorgon mina vänner ;)

Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0