. . .

Har nyss varit ute på baksidan å rökat å snackat med Fäldt & Niklas ;)
Dom kom och lämna Tyson som dom hämta innan för att gå en LÅNG runda med han & Giza
och med lång då menar jag LÅNG för dom va borta över 1 timme .
Den promenaden behövde min lilla vovvsing minsan
inte så kul att gå såååå långa runder med gubben mitt på dagen i denna värmen inte =/
det är helt underbart att han hjälper till nu när situationen är som den är :(

Och jätte många har varit negativa till att vi valt Fäldt som Kellies fadder
och det förstår jag verkligen inte !!
för om ni bara hade sett eller vetat hur mycket han avgudar våra barn
han leker alltid med Kevin å gosar med Kellie
det är inte ofta han kommer hit utan att ha med sig ngt till Kevin lr till oss
han ställer ALLTID upp när man behöver hjälp
han passar Kevin när vi behöver det

..& inte bara det, våra barn tycker om honom lika mycket som vi gör
så det va ett självklart val att välja honom som fadder ;)

så nu vet ni det :D

Va en runda i stan innan och shoppa kläder till mig & barnen
tyckte vi behövde det ;)
sedan va det bara hem och äta å ut med Tyson för att sedan bege sig till mitt hjärta Ann-sofie (barnens faster)
Attack fyllde ju 3 år igår Grattis Gubben <3
så fira han lite med tårta & kakor, och alla som känner mig vet ju om att det tackar jag ju aldrig NEJ till haha :D
sen satt vi å snacka å kolla tv .
Tack för idag mitt Hjärta.. får vi göra om snart igen nu när vi bor nära varandra igen <3


Och imorgon blir de antagligen badet med Tosse & barnen
hoppas bara jag slipper mitt möte men de ska jag försöka fixa ;)


Och MIN man ringde mig innan idag <3
*glaaaad*
även om vi bara fick prata några minuter så va de alltid något juu
men så fort han kommer dit han ska så kan vi prata länge länge läääääänge igen !!!
Tycker bara så synd om barnen =/
men som tur är så är det inte så lång tid men ändå
och dom jävla fittorna ska ju skicka han långt åt a helvete så vi kan ju inte besöka han =/
men men detta överlever vi, det har vi ju gjort förr som sagt !!


men nää nu känns det som att jag måste sova .


Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Malin

Ringer dig imorgon när jag slutat jobb så kommer jag o tar min älskling på en lång promenad !

2009-06-30 @ 02:43:20
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/
Postat av: Sarah

Så himla kul och läsa om dina barn å dig! man läser så lätt att du är en grymm mamma , de kan du vara stolt för ;) och så söta dem är dem små;)

Vart är din man?..är de jag som fattar trögt i bloggen eller!?

Fortsätt blogga!

KRAM PÅ DIG ;)

2009-06-30 @ 10:55:30
URL: http://sarahblogg.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag är så jävla trög i huvudet!

Jag hänger med nu lite iallfall..

uch men du? Kämpa du är grymm 23 år och 2 barns mamma & riktigt bra sådan!

;) efter regn kommer sol..

2009-06-30 @ 10:57:08
URL: http://sarahblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0