Barnen sover wiihoo

YES det gör dom båda två :P
och vadå skönt att få lite egentid såhär på kvällen ??
somnade iofs själv en liten stund när jag nattade Kevvan haha sånt som händer
skönt va de iaf ;)

Alltså jag sitter här i valen å kvalet om jag ska äta lr inte
hmm de borde vara en självklarhet att äta men jag har ju redan ätit idag
oxå tänker jag på min vikt, jag vet det kom från mig som äter tårta stup i kvarten men ändå :D
inte för att jag är tjock men jag har ändå 5 kg kvar att gå ner sen graviditeten
och de vill jag ju självklart göra !!


Nää om jag ska ta å kolla om johanna är på msn
OBS jag är ALDRIG där inne bara nödfall och det är de nu haha
måste ju bestämma hur vi ska göra imån när hon ska hämta lill stumpan å så <3


Sen ska jag faktiskt lägga mig i tid idag för en gångs skull
så säger godnatt redan nu
Natti natt ;)


Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0