Badat ;)

Hihi JAAA det har vi gjort hela dagen lång nere i hålan ;)
Fy fan vad skönt det är att bara ligga där å sola och se hur mycket Kevin älskar att bada
tur han inte är en badkruka iaf haha :P
Jag & Tosse tog en tur ner i stora bassängen med Kellie medans Måns passa Kevin & Casper
och herregud vad hon simma ungen alltså, som vi skratta för hon såg ut som en hund när dom simmar ;)
höll henne under armarna så benen och armarna sprattlade för fullt och hon sken upp som en sol
man kan ju inte annat än att bli glad i detta vädret .

Har precis lagt Kellie så hon sover för tillfället, men med min otur vaknar hon väl snart haha
Kevin ska jag strax gå in och borsta tänderna på så han oxå kommer i säng .

Ska ju va i kyrkan imorgon kl 11 för att disskutera dopet ;)
sen blir det väl att dra ner å bada som vanligt haha :P


Väntar på Mickes samtal men det verkar inte som om han får lov att ringa än *arg*

..& imorgon blir jag halvt barnledig oxå hehe (det är ju aldrig fel) misstolka inte mig nu så ni inte tror att jag vill bli av med dom men man behöver det ibland oxå :)
Kellie ska till sin bästis Johanna och vara hos henne tills Fredag
tror jag kommer gå jätte bra
då har jag bara Kevin hemma och han behöver det oxå få känna att bara han får all uppmärksamhet någongång igen som han alltid fick innan juu !!

Nää nu är det sängen för Kevvan
Hörs sen igen


Tess ffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0