NCIS

Japps det är på tv:n just nu
men jag väntar ju på mitt favvo program CSI ;)

Har pratat med Hjärtat ett antal gånger idag
känns bra men ändå inte
saknar han juu =/
och Permisen till dopet blev inte godkänt för de va för kort varsel (eller vad de nu heter)
hade det varit att jag skullat föda eller dödsfall så hade de blivit godkänt
vilka jävla idioter
har fan god lust att ringa upp till dom imån å skälla lite haha :P

Och imån kommer min lilla snutta hem igen ;)
saknar henne jätte mycket men det är ändå skönt hehe
Kevin behövde detta iaf, få ha sin mamma alldeles för sig själv :)
men jag vet att hon har det så bra så bra hos Johanna, det är ju hennes bästis ffs :D

Va precis ute å tog en cigg med Fäldt ;)
imorgon blir det badet igen med Linda & Gidde
Behöver ju bättra på brännan lite hehe :P

Och jag måste fan städa å tvätta oxå =/
fy fan vad jobbigt allting blev nu
får nyklarna till lokalen imorgon oxå så vi kan börja göra ve där ute tills på Lördag ;)
Och Therese är snäll som kör mig på lördagmorgon för att hämta smörgåstårtorna och tårtorna .

Nää om jag ska ta å gå ut med Tyson å sen duscha innan csi börjar så man kan sova sen


Hörs imorgon allesammans
sov gott för det ska jag göra ensam i min stora säng


Tess ffs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0