Hjärtat har ringt ;)

Yepp det stämmer ;)
har ju väntat på hans samtal sen igår morse
har redan pratat med han 2 gånger idag, och han ringer sen igen ;)
nu blev allt mycket lättare när man iaf får prata med han 17 gånger om dagen !!
Älskar & Saknar dig Hjärtat <3

Va i kyrkan innan idag oxå å gick igenom dopet med prästen
men jag har 1 problem
VAFAN SKA JAG HA PÅ MIG ???
har fan inga kläder i min garderob som passar till dop =/
börjar få litta PANIK nu fan

Johanna har hämtat Kellie
så nu saknar jag min lilla snutta jätte mycket :(
men jag vet om att hon kommer ha det så bra
så då känner jag mig trygg oxå ;)

Kevin somna här bakom mig i soffan för ett litet tag sedan
han va helt slut efter ha varit på badet å busat idag
så ska låta han sova ett tag så kan han & jag mysa här hemma sen
när han vaknat ska vi ut på promenad med lilla Tyson
sen blir de kolla tv å slappa
behöver fan städa oxå men vem fan pallar det liksom i denna värmen ?
inte jag iaf !!!

Nää nu ska jag lägga mig här sidan om min stora pojke å vila framför tv:n


Hörs senare :D


Tess ffs

Kommentarer
Postat av: Zara Fasth

Hallelåja, så du har blivit mamma ? Hade jag ingen aning om hehe söta dom är och grattis så här långt efter hehe

2009-07-02 @ 09:32:52
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0