Hannas :P

Det kallar Kevin Johanna för hehe :P
Innan i lokalen skrek kevin, Mamma Hannas komma syster nu ;)
för då såg han när Johanna & Kellie kom gåendes
så glad han blev av att träffa sin syster igen hehe .

Har fått en trevlig pratstund med både pappa, Johanna & Bettan innan i lokalen ;)
var där ute typ 2½ timme, undra vart tiden tog vägen haha :D


Men nu är jag så in i helvetes förbannad alltså
Micke ringde innan å nu har han tydligen blivit förflyttad igen
även denna anstalt ligger i Vänersborg
men den är SLUTEN !!!!!!!!!!
Dom trodde han skulle rymma nu iom dopet imorgon
--> JÄVLA SVIN ALLTSÅ <---


Nu sover båda barnen och jag ska ta mig en cigg å sen en svalkande dusch innan jag ska sova
Stor dag imorgon för både mig & barnen ;)
ska bli skoj & dom kommer bli så fina
Bara jag som kommer se för jävlig ut i min rosa klänning
aldrig använd för köpte den för 3 dagar sen
men nej nu gillar jag den verkligen inte
men är så illa tvungen att ha den på mig för har verkligen inget annat å ha på mig =/

Godnatt

Älskar Min Micke & Våra 2 Underbara Barn
* Kevin Mikael Stefan *
* Kellie Therese Elisabeth *


Tess ffs


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh Kevin han e bara för sööööööööt när han säger hannas ju! :D Ni kommer bli jättefina allihopa inför dopet imorgon gumman! Din klänning e jättefin :)



Förstår att du e förbannad gumman! Så jäkla trist med micke! :(



Hoppas migränen försvinner så du får sova inatt! Vi ses imorgon :)

2009-07-03 @ 23:06:42
URL: http://haaannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0