Göteborg & Liseberg !!

Japp om nån timme bär det av mot Göteborg för att inta Liseberg och åka massor ;)
Gud jag bara ÄLSKAR karuseller hehe :D

ska väcka lillfisen strax så hon hinner morna sig å äta lite innan vi drar .
Kevin har ju sovit hos Morfar inatt

..& Tack min kära Alexia Therese Lyrup för att du hjälper mig med Tyson <3

Nu är det bara 2 veckor till Älsklingen kommer hem ;)
vi längtar jätte mycket
saknar han ffs <3

Nää nu ska jag packa ner våra grejor vi ska ha med oss
fan åka någonstans med 2 barn så måste man ju näst intill ha hela lägenheten med sig haha :P

Men fan jag blir inte klok på vädret
va fan ska man ha på sig ??
shorts lr leggins
blir kanske kallt med bara ben, vem vet ?!!


Imorogn blir det ner på festivalen en runda ;)
det kan man ju inte missa ju haha :D


Nää ha en underbart härlig dag allesammans för det ska vi ha iaf


Tess ffs



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja kanske mobilen o det får dem gärna göra men inte simkortet iallafall.. Dessutom har dem ingen kucka till den där bak så kul o använda den.. Batteriet lär ju trilla ut. haha !

2009-07-29 @ 08:59:21
URL: http://malinwerlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0