Ett tag sen :P

Ja är ett tag sen jag skrev så dags att uppdatera litta :D

Dopet i lördags gick suveränt ;)
Dom va så söta mina små gulleungar <3
det va ju bara Micke som saknades =/
men som tur är så fotade många å några filmade så han kan se sen .
gillade ju som sagt inte min klänning jag köpt så som tur är så kom min ksin till undsättning lr vad de heter haha, fick ju låna världens finaste klänning av henne...
Gud så snygg jag blev haha :P
också hade hon ju gjort ve håret på mig, lite lockat så de va lite ovanligt iom jag alltid har rakt .

sen nu i veckan har vi träffat Annsofie ( Alexia Therese Lyrup ) barnens Faster typ varenda dag ;)
så kul nu när hon flyttat närmare oss <3

Kellie har även varit hos sin bästis ( Johanna ) Torsdag till Fredag
det tyckte dom båda va såååå himla kul ;)
skönt att man har dig vännen <3

Även träffat Tosse, Niklas, Fäldt mfl så inte har man haft tråkigt inte haha :D

Kan tyvärr bara prata med Micke 1 gång om dagen när jag är hos pappa för min cepe hemtelefon har lagt av =/
verkligen det man behöver i detta läget men men

Kellie sover för tillfället så nu ska jag å Kevin bädda ner oss i soffan å kolla CSI som börjar nu 23.05
tror jag de va ?!!


Imorogn blir de frukost hos pappa, sen veti tusan vad som händer .


Tess ffs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0