Allt & Inget :P

Va ju på Liseberg igår Fredag och det va mycket trevligt förutom att där va så extremt mycket folk så de va typ 45 min vänte kö till varenda karusell så de va lite tråkigt =/
och sen va det så extremt synd om Kevin, det är så här att han är typ 92 cm lång och gränsen på vissa karuseller med vuxet sällskap va 90 cm.. han hade verkligen sett fram emot att få åka Kållerado MEN där va man tvungen att va 110 cm för att få åka med även om där va vuxna så den fick han tyvärr inte åka =/ fast att den karusellen inte är något speciellt för att barn INTE ska få åka med .
Men det sjukaste är fan att till Flumridern (stavas ?) den fick han fan åka för där va gränsen 90 cm med vuxet sällskap och det tycker jag fan är sjukt för i den så är där värsta stupet man åker ner för men men deras regler inte mina.. så Liseberg blir det inte med barn än på några år tills han har växt över 110 cm !!
Men utöver det så va det en helt toppen dag ;)

Idag då vi vaknade så mös vi litta i sängen för att sedan göra oss i ordning för att gå å möta pappa å ta bussen ner till stan för att checka läget på el festivalos litta .
vilket va samma skit som vart år fast dock lite mindre i år kändes det som faktiskt =/
Kevin fick iaf åkt litta karuseller idag igen
Han älskar ju verkligen det, vilket barn gör inte det typ ?!!
Sedan gick vi lite på marknaden, handlade lite på OJ för att sedan ta bussen hem till pappa å äta middag :)

Barnen å jag har myst en heö del ikväll oxå framför tv:n, dom båda ligger här å sover i soffan för tillfället hehe :D
Jag har nyss möblerat om på Kevins rum och gått å små pillat här hemma .
så imorogn när vi har vaknat & ätit frukost ska jag sätta på musik högt som satan å dansa runder med dammsugaren haha ;) sånt man behöver göra ibland å jag har inte gjort det på ett tag så det är verkligen på tiden nu :D

Ska höra med syrran om hon vill med ut på Väla i veckan så jag kan shoppa litta kläder till Lillfisen hon växer ju så det knakar så hon har snart inga kläder att använda haha :P
annars får hon ju gå med rumpan bar å det är ju kanske inte så snällt ?!!

Väntar på att min maskin tvätt ska bli klar så jag kan lägga mig i sängen å förhoppningsvis sova g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0