Onsdag 18/2

Japp onsdag är det idag och idag har det inte hänt så mycke . Kevin fick feber igår kväll och
har de fortfarande men dock inte så värst hög som tur är ;)
Så har mest spenderat dagen hemma inomhus förutom vi va en runda på willys innan idag
med min moster, behövde ändå köpa blöjor & kakor va så otroligt sugen på tigermuffins haha !!

Så nu ligger man här å tittar på Specialfall: Riskförlossningar nyss va de förlossningskliniken haha
riktigt jävla bra program alltså :P
Men en sak är ju säkert jag vill inte ligga där själv å föda för jag vet hur ONT det gör :P
lite sent påtänkt ellerhur när jag bara har 37 dagar kvar till bf ;)

Nää nu ska jag lägga min son å sen slänga mig i solariumet å bara mysa !!
Och imorgon ska jag & Kevin hem till Emma & William å busa en massa å snacka skit :D


Älskar min familj & mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0